Vilkår og Betingelser

PRISER OG BETALING 

 

Hver vare angis med pris inklusive moms. Puer Fons benytter forskuddsbetaling via kort (+ 0 kr), e-postfaktura (+ 5 kr) og papirfaktura (+ 25 kr). 

 

ANGRERETT 

 

Puer Fons tilbyr hele 30 dagers angrerett på kjøpet ditt. Hvis du skal benytte angreretten må du informere oss om dette på e-post. Du finner kontaktinformasjonen vår nederst i disse vilkårene. OBS! Hvis du er abonnementskunde kan det forekomme andre vilkår for angrerett. Se dine avtalevilkår for mer informasjon. Når du vil bruke angreretten: Du plikter å holde varen i kurant stand. Du får ikke bruke den, men selvsagt forsiktig undersøke den. Om varen er skadet har Puer Fons rett til å kreve erstatning for varens verditap. Dersom varen kommer bort på grunn av svikt fra din side, mister du angreretten.



ABONNEMENTSVILKÅR

Puer Fons AS selger produktene som enkeltkjøp eller på løpende abonnementsbasis.

Levering skjer normalt etter 14 dager og videre i henhold til valgt leveringsfrekvens, uten kjøpsforpliktelse eller bindingstid. Abonnementet kan sies opp fortløpende. Ved oppsigelse avsluttes abonnementet umiddelbart med virkning fra neste utsendelse. Du kan når som helst ta kontakt med kundeservice for å avtale pause, endre eller si opp ditt abonnement.

Endringer av produkter, leveringsform og leveringsfrekvens kan forekomme i speselle tilfeller. Varsel om endringer sendes i god tid før de trer i kraft. Mindre endringer, eksempelvis endret emballasje, vil ikke bli varslet utover informasjon på våre hjemmesider. Abonnementstegning kan nektes ved saklig grunn, slik som svindelforsøk, manglende kredittverdighet og lignende



REKLAMASJON

Reklamasjonsretten reguleres av respektive lands forbruker- og kjøpslover. Privatkunder er forbrukere. Distributører og firmakunder regnes som næringsdrivende. 

 

PERSONVERNPOLICY

Når du gjør en bestilling hos Puer Fons oppgir du personopplysningene dine. Gjennom din kunderegistrering og bestilling godkjenner du at vi lagrer og bruker opplysningene dine for å fullføre avtalen med deg. Om du vil si nei til en viss håndtering av personopplysningene dine eller har andre spørsmål ber vi deg kontakte kundeservice. 

 

LEVERANSER

Du vil motta din leveranse innen 2 uker etter godkjent betaling. 

 

IKKE HENTET UT PAKKE

Uavhentede pakker returneres til oss. Hvis du ønsker å få pakken din levert på nytt, kommer vi til å debitere deg for de avgifter returen medfører for oss. Vil du ha pakken sendt ut som en egen leveranse, debiterer vi deg 195 kr i frakt- og administrasjonsutgifter. Ønsker du å få pakken sendt sammen med din neste leveranse er tilsvarende pris 100 kr. 

 

RETURER KUNDE

(gjelder også uavhengig distributør startordre) Returer skjer på egen bekostning ved angret kjøp. Dersom varen er defekt ved ankomst eller hvis vi har pakket feil, står selvsagt Puer Fons for fraktutgifter. Returer skal sendes som brev eller pakke, ikke med postoppkrav. På forespørsel sender Puer Fons ut returetikett for å underlette returen. Når du ønsker å benytte angreretten skal du sende varen i retur. Legg merke til at produktene skal være oss i hende senest 30 dager etter at du har mottatt dine produkter. Vedlegg utfylt returblankett. Det er viktig at du kontakter kundeservice før du returnerer varene dine. 

 

RETURER SELVSTENDIG PARTNER (S.P.)

(ved startordre; se Returer Kunde) Returer skjer på egen bekostning ved angret kjøp. Dersom varen er defekt ved ankomst eller hvis vi har pakket feil, står selvsagt Puer Fons for fraktutgifter. Returer skal sendes som brev eller pakke, ikke med postoppkrav. På oppfordring sender Puer Fons ut returpapirer for å underlette returen. Eventuelle andre administrative omkostninger kan komme til å belastes S.P. ved en retur. Når du benytter angreretten skal du sende varen i retur. Legg merke til at produktene skal være oss i hende senest 30 dager etter at du har mottatt dine produkter. Vedlegg utfylt returblankett. Det er viktig at du kontakter partnersupport før du returnerer varene dine. 

 

HELT, FORNØYD

Vi er sikre på at du vil bli helt fornøyd med kjøpet ditt. Skulle det ikke være tilfellet, kontakt din Puer Fons formidler. Hvis du fortsatt ikke er fornøyd er du velkommen til å kontakte kundeservice: Puer Fons AS, Rambergveien 1, 3115 Tønsberg E-post: post@puerfons.no.. I henhold til målet vårt om helt fornøyde kunder, vil vi starte behandling av enhver kundehenvendelse innen 48 timer og forsøke å løse saken så raskt som mulig deretter. 



KONTAKTINFORMASJON 

 

Vil du komme i kontakt med oss eller få mer informasjon om Puer Fons, vennligst kontakt oss på e-post.



E-post: post@puerfons.no 

Kundeservice:

Postadresse: Rambergveien 1, 3115 Tønsberg